brooke is a lobster.

nu ska jag sova.

en liten fundering såhär på natten. varför smälte ben'n'jerrys glassen på 20 min. värdelöst. men min cookie dough stelnade lite iaf så åt lite. men orkade typ fyra skedar (små). så har massa kvar. min frukost är iaf klar till imon. haha. nae men ska bara titta klart på one tree hill och sen ska jag sova.. smurfarna rullar på min tv för åttonde kvällen i rad. haha. dom är blååååååååååååå.

imon kan jag lova att det inte blir mycket bloggande. jobbar från 12-22. haha. kanske får gå tidigare om deet är lugnt men det är sånt som märks.

llove

Åsikter
Postat av: MOOOLLYS

Hejhej :D allt bra idag? :)

2010-07-24 @ 11:34:03
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0