jag är bääääst.

ohlalala tralalalalalala. dagen har varit hektisk om man säger så.
började jobba vid tolv, jobbade till fem. efter jobbet åt vi lite tårta eftersom
att chefen fyllde år. sen möte jag upp ollan och jontie utanför minigolfen.
vem som vann behöver vi inte tala om men jag kom iaf inte bland dom två bästa.
sen drog vi till granudden och badade. haha asskönt i vattnet. det var jävlans med folk i hamnen
så där orkade vi inte vara. haha. sen drog vi till grillen och köpte glass och ollan och jontie blev
sura på mej för att jag åt sååå sakta. men jag hade juu en stooor glass. sen drog vi
till ica och köpte vattenmelon och jag köpte TUC och Apelsinmer, jag köpte två
liter. haha.. sen drog vi iaf till jonte och åt vattenmelon och spelade kubb. det blev iaf två-tre till jontie. haha jag
och ollan var iaf grymma. sen drog jag hem. nu tittar jag iaf på how I met your mother, ;D

vi syns.
llove

Åsikter
Postat av: olivia

as nice! du jag kan lägga upp lite bilder om du gör det från de sista dagarna i skolan :D :D

2010-07-06 @ 14:24:22
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0