just for you my friend.

nu har jag kollar klart på alla säsonger av how i met your mother! :/ får vänta tills i höst innan nästa kommer. haha och nu har jag börjat att kolla på one tree hill säsong sju. så var så god OLLAAN!! you owe me! haha. nae men iaf det har inte hänt så mycket idag. eller jo faktiskt. först jobbade jag. det gick fort som fan.. haha. sen drog mitt pass in till ben and jerrys, lovely. blev ju bjudna på glass av the chiefs. sen tog vi en liten tur på Subway. as god macka, hm när vi nu pratar om der så är det en liten bit kvar. jag måste äta upp den sen. kanske. sen till grillen och hämta moppen. sen drog jag till ica och köpte tre liter apelsinmer loooove it. haha. sen efter det har jag nu suttit här sen jag kom hem. hahah.. jag är grym.. ska nog dra till min underbara säng snart och sova jäääävligt länge..


ni får en söt liten bild på min enormt korkade hund..

Åsikter
Postat av: olivia

så ska det låta jilli mc dilli, im the boss ;) när är du ledig eller jobbar sent så vi kan ta en tripp till stranden ngn dag? :D

2010-07-10 @ 23:00:30
URL: http://oliviasblogg.devote.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0