jag är hel

jag är hel igen. :D dom har fixat mitt knä och jag är överlycklig :D xD oh my gosh.

kl kvart över sju anmälde jag mej på operationen. halv åtta fick jag gå och byta om till sjukhuskläder. jag var skit nervös och fick sitta i ett rum femton minuter och ta tre stora tabletter. vet inte vad dom är för. sen kom doktorn och målade på mitt knä. en gubbe såg det ut som. typ kvart i fick jag gå till operationssalen. dom tvättade mitt knä och satt i en kanyl i armen. sen fick jag lägga mig på en säng. jag fick lugnande medel genom kanylen och sen fick jag narkosen och slocknade direkt. haha. mamma sa att jag hade frågat om jag skulle sova länge, dock minns jag ej detta. klockan åtta började operationen och jag var färdig vid halv tio. vid typ kvart över tio vaknade jag till på uppvaket.. somnade om till elva. fick en fralla och lite saft men mådde väldigt illa. vilade till typ kvart i tolv och då kom doktorn och talade om domen för mig.

dom hade hittat tre lösa minisk bitar i knät som dom plockade bort. skadan hade jag haft i mellan tre till fyra år. så läkaren jag hade för två år sen hade fel som satan. han sa att det var ledbandet. som tur var inte. vid fem över tolv åkte jag därifrån :D och nu blir det vila i två månader.!! :D det ska jag nog klara sen ska jag spela fotboll resten av livet:D:D

  


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0