min dag.

usch. har vart en lång och intensiv dag känns det som.
började med att jag inte vaknade av klockan, härlig start. glömde att det var spirit week. ännu bättre. dom jävlades med mej i bussen när jag ville sova. toppen (Y)

skolan inleddes med låååång svenska. skrev i vänböckerna.
språk, franska. nationella prov, woohooo! kunde inte ett skit och somnade med en halvtimme kvar. vaknade upp och kollade på klockan och det hade gått en kvart!! usch.
lunch, konstig mat.
ica, GODIS, det bästa på dagen.
SO. dataaaa :D
hemkunskap sista och vi gjorde rysk soppa aka PIZZA :D asgott. nu är allt inlämnat och färdigt i hemkunskapen förutom ett papper vi fick idag.
bussen hem sen åde då va. lugnt och skönt. spelade på kajsa telefååån.
hem, ta en quicknap.
cykla en miil. hämta byxor.
tvätta brors bil och få pengar.
åka till affären och köpa cola, choklad och loka likes africk Mango&Marula. riktig god faktiskt :D(Y)

yes om en kvart blir det Grey's. seen sååååva :D mums på sååååva.

blir nog sista för idag. ska försöka slänga in en bild på mej imon innan skolan :D



ciao!


last summer,,, åååld.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0