lars kagg rugby bäst på plan, vi ska sätta era barn

hellu, sitter hos mami nu och jag är ganska trött.
igår var det rugby och det var as kalas. min röst är faktiskt helt okej även att jag skrek och hejade från klockan tre till klockan nio :D haha malin blev hes as snabbt, :) vi fick iaf sittplatser. såg helt okej, asbra faktiskt. kaggs tjejer förlorade tyvärr med 5-3, men det var jättebra jobbat ändå. kaggs pojkar vann överlägset med 10-8. Siffrorna är kanske jämna men kaggs killar var ta mej fan överlägsna.
i alla fall.. lizette gjorde bästa bytet ever, två sekunder sen utvisning. :D
när rugbyn var slut så gjorde jag sällskap med lovisa och emelie hem till mormor. dom hade cykel så jag fick jogga/springa hela vägen och jag märkte att min kondition har blivit mycket bättre. awesume. :D
vid halv tolv somnade jag och vaknade vid elva idag. var länge sen jag sov så länge men det var skönt.
jupp, imon blir det iaf gymnasiemässan lite snabbt sen skaffa vinterskor. har redan valt ut ett par och ni får se dom i morgon.. aja.
ska dra och äta varma mackor nu. mumsigt :)
köss

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0