ullared.

hah jag har inte vart på toa så här länge. nej nje. jag har skrivit en svenska uppsats bara för att jag är grym. hehe. nu ska jag sova för börjar jobba vid halv elva imon. sen blir det match på kvällen . .. KÖTTA för fan :D

haha var ju iaf i Ullared på Gekås idag. det var asnice och jag spenderade 4100 kr på grejer. hehe. jag köpte faktiskt en plattång som är as grym . kanske orkar fixa mitt hår om dagarna nu. haha. och en vinterjacka fick jag cokså med mig. underbart för fan. hhah


två små söta apor köpte jag också, en till mej och en till mitt brorsbarn som kommer nästan när jag fyller 17-. . haha. sen hittade jag även billiga iphone skal så tog med mej fyra stycken hem. kan kasnke visa bilder på lite av att imon.. :D


köss

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0