schools suck

hm. jag försov mej ganska grovt imorse. saken blir ju inte bättre av att min störda lillasyster inte fattade att jag fortfarande var hemma... min väska stog nere i köker plus att hjälmen var hemma.. OCH DEN LÅG PÅ BORDET!, idiot.
iaf, tog åtta bussen, missade idrotten, tydligen hade dom haft fysprov. men alla vet ju att min fysik är bäst va faaan! xD iaf, sen vare MDK typ, hände inget spec. lite skriva data och så. lunch, KINDER MAXI.
nu har vi text, skulle intervjua folk. jag och tilda var as snabba. och iaf min hjärna tillåter inte hårdare arbete idag pga en fucking huvudvärk.
oh juste duktiga jag är nästan färdig med engelskan så JAA jag kan träna ikv :)

har bara estet kvar tror jag, inte roligt. haha hon e lite knasig den läraren aså. hon typ bryter när hon skriver. lix what ?!

köss

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0