suspicious mind - brolle

köning igår. trött som ett as idag. kom hem vid tjugo i två. sov hos mormor.
första lektionen var inställd för beata var i stockholm :D chill. började vid tio. gjorde ett dataprov. klar på en timme. lotsen skulle vara inställd så jag ringde min bror som var så snäll att han hämtade mej i kalmar var hemma halv ett och nu har jag suttit här och chillat typ hela dagen.

ikväll blir det match mot fibken och dom e så jävulskt fega . ryktet säger att dom kommer ha ganska många a-lagsspelare med. FEGISAR. aja.

jag tror förresten att jag har feber. inte kul :(

PEACE..

p.s. jag saknar min kajsa .. :(<3


Åsikter
Postat av: Lovisa, FOTOBLOGG

svar: man MÅSTE ju ha med att du somnade, det är viktig info jill lilla :D

2010-10-29 @ 17:16:25
URL: http://lovisaphoto.blogg.se/

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0