i miss you best friend, <3

sitter här nu och kollar på en film med pappi. en film med adam sandler(?), as bra. haha.
kollar samtidigt på lite bilder sen sommaren, GUD VAD JAG SAKNAR DEN!, :(
när jag och bestis gick till söderåkra, fan vad vi pratade om allt och ingenting. miss it så damn mycket.

och så saknar jag min bestis oxå. för länge sen jag ens såg henne.. <3
bestis va fan. vi måste ses snart juuuuuu! <3


bilden är inte den bästa, men vem bryr sig. det är minnet bakom bilden som spelar roll <3

Åsikter
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Kul att du är med! :D Jag säger till när jag slumpat en vinnare! :D

2010-09-24 @ 21:26:09
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0