SD wtf?

hej, tänkte bara berätta om en skrämande grej.

förra veckan hade vi skolval på min kära skola, och nu har vi fått reda på resultatet.
1: Moderaterna
2: Socialdemokraterna
och nu till det skrämande. jo 3:a var SVERIGE DEMOKRATERNA! I know. helt fucking crazy.
man blir ju för fan rädd. alltså hur kan man ens rösta på dom idioterna.
nu är grejen den att jag ska väl inte påstå att jag älskar invandrare och tycker att vi ska ta in allihopa som
vill komma till Sverige. men det är fan inget fel på människor med annan bakgrund eller med mörkhy. jag har klasskompisar som inte har svenska föräldrar och dom är as nice. 

grejen är den att det är knäppt.
     jag skäms fan åt dom som röstade på sverigedemokraterna. usch.

och nu till en ännu mer skrämande sak. har nästan samma innebörd.

idag fick jag reda på att det har kommit 200 romer (zigenare) till en camping i närheten av färjestaden. och jag har redan hört historier som skrämmer skiten ur mej.
 min chef berättade att en kund hade vart på ica idag och sett en av dessa kvinnor med långakjolar och så vidare. denna kvinnan (romern) hade plockat på sig en påse jordnötter och den andra kunden hade sagt till men blivit ignorerad. då ska kunden till i kassan och fick detta till svar: jo vi har redan ringt polisen och migrationsverket(?) och vi har koll på en man där utanför också.

vaa ska jag aldrig våga gå i fstan längre? :(
jag är inte rasist. jag är bara lite rädd att bli av med något av värde..


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0