idag är en bra dag idag mår jag bra

de e fint just nu. vi fick en vinst med oss hem från smedby och jag gjorde det avgörande 1-2 målet!! helt fucking underbart. sen brände jag ett friläge också men va fan. jag avgjorde ju faktiskt matchen :D

en annan helt underbar grej med dagen är att imon, redan imon, kommer mina fina älsklingsmissar hem till mej. dom heter billie och joe. dom är söta som socker och ja, dom ska gosa med mej hela tiden.
jag har nu plockar ordning på rummer och ute i hallen nu där lådan kommer att befinna sig. så nu e jag super redo för dom små liven. 

ska dra ett avsnitt oth nu och sen ska jag nana kudden. :D

VI VANN OCH JAG E GLAD!

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0