jag har blivit med katt(er)

hm, ni har ju inte hört, eller har ni, men skit samma. här kommer iallafall två bilder (en varsin) på de två mest korkade katterna som finns.
här har vi då joe. hennes fulltaliga namn som e alldeles för långt att säga är Josephine. (kommer från Joseph, i Michael JOSEPH jackson) IQ i denna kattens huvud är nog lika med noll. och nu när jag skriver dette klättrar hon upp bakom mitt huvud..
låt mej presentera minstingen till storlek men ändå äldst. iaf några dagar. BILLIE kallas hon men heter egentligen Billie Jean. hon är en mästare på kurragömma och har redan hunnit att få mej komma nästan försent till jobbet och skolan. dock fick jag första spinningen idag. fina katt. 

vad kan mer sägas om dessa katter. jo dom har en energi som inte är av denna värld och leker långt in på småtimmarna. känns som om man skulle ha ett nyfött barn hemma. lika lätt är det att sova med två fånkatter som leker och sliter i allt. nu tillexempel har joe lämnar klättrandet och leker med min körskole väska. förlåt nu har hon gått vidare till att äta på min adidas väska. ÅH MIN KÄRE GUD! haha

lite plugg nu sen sova lite tidigare idag.


pöss

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0