tre små kronor.

haha där fick jag till det. helt utan att tänka. rubriken säger exakt vad jag gör just nu. gissa dååå!

nae men om de ska va så. det var en rolig träning trots
att jag nästan ville ta livet av mej eftersom att jag blev så 
äckligt trött. aså det var helt sjukt. yupppi. inte bra med 
massa uppehåll. jaa. funderar just nu på vad jag ska svara
till ölandsbladet. ganska klurigt denhär veckan. vill ju inte skriva
för kort eller för långt. ska nog jobba lite på det idag.
men nu e de ju så då va att det bara är 3 dagar kvar
på 2011. det har varit ett bra, eller jaa, joo det har varit ett bra
år. jag ska minnas året med er sen efter nyårsafton.

tack och kyss och godnatt, kommer kanske ett inlägg runt tvåå tiden! PUSS

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0