1/1 11

massa ettor idag och man skriver som jag brukar. :D

idag har vart en ganska slapp dag. vaknade tio sov till kvart i elva och åkte sen till jobbet. jobbade mellan 12-17 och deet var helt okej med folk idag. många var nog hos oss och köpte backis mat. haha :D sen hem och ta det helt lugnt, varför stressa lixom. kolla lite tv, duscha och sen dataaa,. satt och var godis sugen så gjorde nyss lite godis, mums :D men nu ska jag chilla vidare med sista avsnittet av sjunde himlen :((((


bilden är från google.se


Åsikter
Postat av: MICHAELA D

Svar: Du måste ha ett program som stödjer RAW :)

2011-01-01 @ 21:33:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0