en apa, en häst, en lejon

hmm. varför heter det ett lejon medans alla andra djur som jag kommer på idag heter något med en framför. till exempel en hund en katt en apa en häst en get en mus en råtta en fisk och så vidare. kommer inte på ett enda annat djur med ett framför. haha. kan ni komma på något? lång paus! nu har jag funderat i fyra minuter. men inte kommit på ett enda djur. hm, kom igen. varför just lejon lixom, kan man inte säga en lejon. okeej, man kan nog inte det. och nu har mina tankar börjat gå över styr så nu borde jag nog sova. fassst neee, jag ska kolla på friends några avsnitt och sen ska jag leka i photoshop...

och tillbaka till mina djur tankar. hur JÄVLA svårt kan det vara att komma på JAG KOM PÅ DET!!!! fan vad jag är grym!! okeeeeeeeeeeeej här kommer det...... ETT FÅR!  ett får för fan. här har jag suttit hela tiden och funderat som en idiot och kom nu på det typ enklaste djuret ever. åhh, intelligenta Jill. nobelpriset nästa.

och nu har jag svamlat på här som en idiot men det är kul att bara skriva det fingrarna vill. för just nu ligger det inte en enda tanke bakom ett enda av dessa ord.

och på tal om denna fina bilden nedan. det är petra och jag. på rmgalan för några veckor sen. fina flickor, naae, petrus är söt men jag ser ut som en fågel eller något! och jag hatar ju fågelfanskapen! men nu ska jag sluta skriva. haha, den som har tagit i genom sig hela texten kan ju kommentera. haha. GRATTIS ISÅFALL!


Åsikter
Postat av: lizzanpizzan

om jag läste... :*

2011-01-07 @ 18:13:32
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0