I DONT WANT TO BE

jag hatar att peyton och luke inte kommer till brookes bröllop.
jag hatar att det är sista säsongen.
jag hatar att allt förändras.
jag hatar att man inte fått se jamie på ett tag.
jag hatar att alla lämnar.
jag hatar att jag älskar det så jävla mycket♥
jag hatar att jag kommer gråta som en bebis när sista avsnittet sänds.
jag hatar att jag inte kommer att kunna leva utan det.
jag hatar att ollan och jag är beroende av dom.
jag hatar att det är slut snart. :'(

Åsikter
Postat av: oliviaaaa

seriöst jill känns som om mitt liv tar slut när det slutar... så illa är det!!!!



OCH HAR DU KOLLAT UPP OM DEN 22:A JUNI OH FOO FIGHTERS NU? :D

2011-01-28 @ 23:45:59

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0