km in gårdby

idag vare km i gårdby. ett stort gäng spelsugna ssg:are kom till sporthallen och vi körde klubbmästerskap. mitt lag vann inte. vi vann från slutet, haha. det var sexton lag och jag tror vi kom sist. haha. vi vann inte en ända match. i gruppspelet gjorde vi NOLL mål och i b-sluspelet gjorde vi 7 mål. jag gjorde fem mål. toppen. var på lag med jonis och DP. hehe. det har iaf varit jättekul idag.

det bästa måste vart när jag och tilda satt på en bänk, eller jag låg på golvet med benen på bänken. haha. iaf. två lag spelade och sen så kom två herrlagspelare mot sargen och tilda slängde sig bakåt och hamnade likadant som jag låg. jag började asgarva eftersom att jag blev så chokad. hahah :D



vi hörs senare:D

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0