min apa hugo och jag

like a prayer men jay smith är underbar. jag och min kompsi ollan funderar på att gå på hans konsert om han har någon snart. hoppas det. sen hoppas jag på att brolle man ska ha någon konsert nu i sommer eller så.

för vet ni vem som kommer stå längst fram då? Jo JAAAG!

jag ligger iaf här med min apa hugo som jag skaffade mej på ullared :D han är bäst, man kan lixom knäppa händerna på han och så. köpte även en till mitt brorsbarn som inte har kommit än, men snart, FASTER JILL. <3

ska snart åka till mamma, så måste packa nu men vi hörs senare. jag tycker jag har blivit bättre på att blogga btw
kyss

fina bilder på mej och hugo. haha, lite måste man posa juuuee :D

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0