2010 del 3

MAJ 2010
 
2 maj var vi i alsterbro där bryggan hade gått sönder

Funny i alsterbro                                                                      11 maj opererade jag knät. bild tagen den 12

13 maj.                                                                                     17 maj - ölandsderby. ssg-mörby

22 maj kajsa fyllde 15, vi var ute på alvaret                                    och vid kvarnen

och i trädgården :)                                                                       27 maj, könsbytardag i skolan

"jonna" och "bill" 27 maj                                                                   28 maj va det freaky friday, jag som röd

kajsa och funny den 28 maj i glasholm

maj avslutades på bästa sättet, med bästa kompis hos mamsen


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0