tydligen måste man ha rubrik också.

haha, känner att denna kategorin kommer att bli välanvänd.
nu kommer ett sånt där inlägg man inte borde skriva men bara gör det för att det måste göras.
jag sitter i min säng. rummet i bon. ögonen vill sova men jag vill vara vaken för att... ja. ni 
behöver inte veta. mobilen ligger på magen. japp datan har jag i knät. jag bara väntar på att mobilfan
ska blippa till. men idag verkar blippandet ganska lugnt. FUCK!! japp. så känner jag nu. 
min pappa hade köpt nya m&m till mej. han hade ätit upp mina som jag fick lov att tvätt i vatten
så dom blev äckliga. så jag blev glad för dom nya! blippablippablippa! förövrigt är OLIVIA typ
världens bästa person!! bara för att. hon bara e de! OLIVIA DU ÄR BÄST FÖR ATT DU E DE! 
mitt huvud gör ont förresten. tror jag har feber. BLÄ. imon ska jag jobbe sju timmar. tio till fem.
borde därför sova. men icke. BLIPPA! har knappt sovit.... på ja , as länge. vi firade emelire hos
lovisa igår. skoj. öm-semifinalen spelades idag och vi, ja vi vann. hade skämts om vi inte hade gjort det. 
0-3. fina siffror. japp, vi var borta lag. benge gjorde två mål. emelie ett. lollo blev as glad vid tredje målet.
det var en hörna och hon blev megaglad för att hon slapp jobba hem. påtal om lolla. jag sitter vid datan för att
prata med henne. men hon e typ borta. LOLLO?!
längtar tills lördag. flera anledningar. ömfinal och jaaaaa. lite mer kanske. är ledig då med! kalas! måste
sluta skriva kanon också. skriver kalas istället. överanvänder kanon. så. nu slutar jag med det. kalas! men
kanon passar in så fint överallt. överallt! ÖVERALLT! överallt!
jag ska borsta tänderna nu. med blekningstandkräm. måste därför gå in. jobbigt. ska väcka liz imon. hon
sa det idag. så därför gör jag det. 
DAGENS BIG NONO! min mj klocka har gått sönder. så tänker därför gråta en skvätt när jag har släckt lampan.
jag håller även tummarna för att två saker jag ska göra inte krockar. då dör jag. hemligt tills vidare dock.
jag vet hur min tatooo ska se ut nu förresten och vart den ska sitta. morsan betalar. KANON! sorry, sista gången där.
och jag hatar pantamera reklamen på spotify! bara så att alla vet. och foo fighters är BÄST. min dörr e röd.
och jag e död. så. jag. säger. godnatt. 
ni. fick. ett. fint. nattinlägg.
kommer. fler.
puss. ciao. och så vidare

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0