det sa klick

tihi , har varit överlycklig hela dagen. var helt sprallig på jobbet :D tralalalaaaaaa
körde i stan idag förresten, toppen bra gick det.
och blev lite spontan shopping. grejer jag inte behövde men verkligen ville haaaa :D
hängselshortsen köpte jah inte idag utan jag klickade hem dom för en stund sen :D köpte även en t-shirt på hm men den fanns ingen bild på...
kan ju säga att hoodvästen lär bli mitt nya älsklingsplagg. sjukt skööööön :D och ännu ett par solglasögon till min fina samling. ska någon dag ta ett kort på alla samlade så att ni fattar hur många jag har :D
nu ska jag fortsätta med att snacka med ....................................... :D haha

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0