GRATTIS ♥

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER 18 ÅR :D NI ÄR HELT UNDERBARA OCH JAG HOPPAS ATT ER DAG BLIR TOPPEN ♥
sen mycket låg ålder har vi känt varandra och vi har skrattat enormt mycket ihop. men nu på senare tiden har vi blivit mer tajta än vi någonsin har varit och jag tycker om det jättemycket ♥ jag minns så väl när jag bodde i skarpa alby, 70 meter mellan husen och vi umgicks väldigt ofta :D kommer ni ihåg när jessica vann bb? haha :D det finns så mycket jag skulle vilja säga till er men det går inte att beskriva med ord hur mycket ni har betytt och betyder för mig ♥ ni finns alltid där när man behöver er och jag hoppas att ni vet att jag skulle gå genom eld för er ♥ ni är världens bästa och jag älskar er ♥ (lyssna på låten längst ner :D)

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0