pästaste ♥

bästaste och finaste matilda♥
kommer somna med världens största leende inatt . :D smileface like always.
älskar dagen som har vart idag.
onyttigt intag men en fin löprunda på det så kändes allt plötsligt toppen.
ett skönt jobbarpass och en tre timmars lunch hans med under dagen
osammanhängande text, men jag är lycklig :d allt är bra just nu. och imon har
jag bara prov sen slutar jag och efter det på kvällen blir det att ta en tripp till
oskarshamn och spela lite fosingboll med underbara människor :D


Åsikter
Postat av: matilda

haha tur att bilden är tagen för många år sen, annars hade det inte varit okej :p

2011-05-10 @ 17:32:52

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0