damn you walnuts!

det faller valnöter i mitt tak. det låter som om någon bryter sig in. haha. svårt. mina katter ligger och snarkar under mej nu. japp nu när klockan e elva då e de okej om jag pluggar. imon ska min klass till äckelsimhallen. hatar simhallen så siiiiinnessjukt mycket. 

det är den 26 oktober nu ju. och om 56 minuter e de den 27 oktober. då släpps breaking dawn biljetterna. sååå ska sitta uppe tills dess. och skriver lite på min analys om this is it. älskar filmen - hatar att analysera den. jag vill ju typ bara skriva att den e grym och den äger oh så vidare och jadda jadda jadda lixom. men ne , nu ska vi analysera. 

men sov gott ni som kan sova. jag får sova på lovet.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0