det är en sån där dålig dag..

..när allt går jävligt bra, redigt jävla äckligt bra. men inombords springer det en liten människa och slår mej i magen och bankar på hjärtat och får huvudet att explodera av alla dumma tankar. en sån dag e det idag. vill inte ha såna dagar. därför ska jag mosa den där lite människan med klumpen som jag har i magen. HA! to bad for you. en sån dag. jag hatar dom. dom blir bara fler och fler ju mer tiden går. sinnessjukt. for real. kill me. thanks. och ja, allt har gått äckligt bra idag. (jag älskar att säga äckligt framför bra saker, tex: äckligt gott eller äckligt bra). allt flytter på men ändå ligger jag här och mår PISS!

en parantes i natten. en av mina barndoms vänner som jag inte pratat med eller träffat på, ja jag vet inte vad. iaf. hon ska ha barn i maj. hon fyller 18 några dagar efter mej. vi var bästa vänner som små. det är också ganska sjukt. ska nog skriva grattis på facebook nu.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0