home again

jag och ollan befinner oss på bussen nu, den kör väl om sisådär 23 minuter . den ska ta oss hem..

allt har gått perfekt , förutom att vägen till vandrarhemmet var dåligt beskriven. vi klarade tunnelbanan med bravur. låter kanske inte svårt, men jag och Ollan tillsammans och en tunnelbana, det skulle kunnat sluta i katastrof . Haha.

Konserten dåda, jo den var kanon. Dock var jag sjukligt trött efter min sjuktid , så de va ganska skönt att lägga sig i dom gudomliga sängarna på vandrarhemmet.

Tunnelbanan hem från globen kan jag väl säga något om. Jo, jag och Ollan blev mos mellan ett 100-tal andra konsert människor. Men lever. Det gör vi.

Och nu då. Jo vi väntar på att bussen ska köra om 10 minuter. Snett över gången sitter en man , 40+ med musik i sina hörlurar. Musiken suger. Jag vet de för hans hörlurar SUGER och släpper ut allt ljud .. Och då menar jag allt . kan nog stå ut en stund , men inte hela vägen till Öland.

Blev långt . Men vi hörs senare oh de då va :)


Åsikter
Postat av: hmm okej "ollan" då da för din skull haha!

tack jillidilli för två jätte bra dagar! <3

2011-10-13 @ 21:07:02

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0