so long

första innebandymatchen.
sista fotbollsmatchen.
därimellan hann jag med att jobba nio och en halvtimme på lördagen.
hann med att göra bort mej fantastiastikt på fredagen. (detta var innan matchen. men skit samma)
jag hann med att sova i hos mamma. i hennes nya hus.
jag hann med att inte göra matteläxan eller plugga till ARL-provet. 
kändes mindre viktigt.

nu till matcherna i korthet. 
innebandyn, 5-5. hemmapremiär mot nybro. 3 mål från min klubba. 10 utespelare blev 9 efter tre minuter i tredje. 4 minuters boxplay fick avsluta matchen då jag lyckade pressa in 5-5 målet. och juste, jag blev "matchens lirare".

fotbollen. idag. i karlskrona. en buss med tolv spelare. vi visste att det var 90 minuter som gällde. för typ alla. det gick. dock var det enormt äcklig luft och äckliga omklädningsrum. 1-1 blev det. så nu din bajsunge har vi inte 5 poäng längre. nepp. jag fixade en frispark som carro så fint svepte över muren och målvakten. hade målvakten försökt ta den hade jag sprungit omkull henne lite fint sådär. dom borde haft en frilägesutvisning. jag få en långboll som deras sistaback slår ner med handen. hade hon inte gjort det hade jag vart själv med målisen. dock fick backen frispark, för ja, jag vet inte vad. jag rörde henne inte. och jaaaa , vi kunde vunnit. för jaaa, vi hade tyyyyp 92 målchanser. (jag överdrev, men det var kanonmånga) jag brände väl typ hälften av dom så efter matchen ville jag grååååååtaaa. men fick inte för elin. 

nu ska jag nana, inte mycket sömn denna helgen. och jepp, mina katter har nån sjukdom. dom älskar att bita mej i tårna och det gör bajsont. (fick in två bajs i detta inlägget bara så att alla vet.)

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0