du är min bästa vän ♥

21 mars 2003 ♥
bästa dagen i mitt liv. jag visste det inte då men du skulle komma att ta en plats i mitt hjärta.
nu gör det ont, riktigt ont. 
dumma lilla hund. varför gör du det så svårt.
8 år, 5 månader och 29 dagar.
du finns kvar men du är alldeles för långt bort. 
jag vill att du följer med.
men du är för dum för ditt eget bästa. för gammal. för snäll.
FAN.
sa jag att det gör ont. som en kniv rätt in i magen.
rakt in i hjärtat. 
det är en hund. en hund. och jag sitter här och gråter. floder.
HELVETE!
sista natten. sista natten med min fina underbara funny brevid mej.

tårar rinner 
hoppet försvinner
tänk att stå ensam kvar


jag älskar dej. då - nu - föralltid ♥

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0