always on my mind

när man lyssnar på depp musik på högsta volym. kallas det att dunka depp musik då?
det är iallafall vad jag gör. deppmusiken gör att det skakar i hela huset. det liksom sitter i sen igår.
samtidigt tittar jag på OC, ljudlöst då men de e bra ändån. kan ju alla rekpliker utantill.
hatar att dom bor i kalifornien. vill med. 

deppar deppar deppar. jovars. bra dag eller. fan.fan.fan.det.skulle.vart.du!

dagens ljuspunkt: natta kom hem !! och jag har kommit igång med projektarbetet som kommer bli fucking awsome och helt underbart bra!!! GREAT!!
Boyz II Men – End Of The Road , bästa depp låten. seth lyssnar på den när han inte får summer.. sen får han det ändå ! :D

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0