dreaming like a crazy person

nu e de då snart dags för lite fjollboll!! hehe. ska äga sönder idag. tagg som fan.

men vet ni.. förra veckan. det var den bästa veckan någonsin i hela mitt liv. kan vara så att onsdagskvällen gjorde hela den veckan, men de spelar ingen roll. FÖR ONSDAGSKVÄLLEN VA FAN BÄST!! tio meter från messi liksom.. dog lite då. grät lite också. men fy farao vad jag njöt.. fina messi, underbara barcelona. bästa emelie och jag och bror på Ullevi. de va fint. de va bra. och det var ALLDELES UNDERFUCKINGBART!!!! hehee


tråkiga saker idag: skolan börjar om en vecka
bra saker idag: träning med bra folk och andra roliga saker! haha

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0