so young

ibland, bara ibland, så gillar jag tandläkarna. inte för att dem tvingar in mig till stan tidigare än nödvändigt men för att den nya tandläkaren tycker att vi ska fixa allt innan jag lämnar barntandvården. Det betyder att jag kommer spara ganska många tusenlappar. Skönt. Dock kändes de ovärt att vara där i fem minuter.

Sitter just nu själv i skolan och väntar på att klockan ska slå elva så att jag kan berätta om min grymma projektarbetes idé. har mejlat massa människor nu och så dåva, ehe. har bara en sko på mej också. ser ganska dumt ut. men de gör ont.

sen tänkte jag visa hur mitt schema ser ut fram till jul. hehe inga lektioner!

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0