drakar!

åh, det har varit en bra dag idag. 
först så var det avslutning i sandbykyrkan för lillebror. 
det var fint och så som det brukar vara.
sedan blev det en heldag med matilda :D
det är alltid trevligt och kul och mysigt att hänga med de bästa vännerna. 
blev tyvärr ingen träning ikväll. 

OCH NU HAR ÄNTLIGEN SISTA DELEN AV ALMISEN FIXAT SIG! och mammas julklapp kom hem nu idag. nu väntar jag bara på pappas julklapp och den skickades förtusan i måndags, så vart tusan är den? :o
 
aja, nu tänkte jag tipsa lite om mitt favoritspel på telefonen just nu.
man föder upp massa söta drakar. och ni måste bara testa det. man fastnar direkt!
titta bara sicka sötingar!
 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0