i got tha power!

mår idag som jag borde mått i onsdags. och det är idag som jag ska jobba. karma is a biatch. 
sitter fortfarande i min onepiece, börjar jobbet om 40. hoho. måste ta tag i livet nu. imorgon är det ÖM ÖM ÖM! måste krossa i första matchen så att vi går till semi iaf.

jojo, hunden kollar läskigt på mej, tror jag har tagit hennes plats. hehe så fick flytta på mig. är lika med glad hund. oh ja, min tisda kväll är fortfarande svart. men börjar få ordning på när det är svart kan man väl sä. så jaaaa, I HAVE THE POWER!!!!

bästa var jag igår. pratade i telefon med naths. och kaboom så var de en jill på marken pågrund av issnö!!! SATAN!

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0