it is alot going on tonight

mitt huvud sprängs. orkar inte med allt. hundramiljoner tankar snurrar runt inne i skallebanken och jag längtar tills det brister. för det gör det snart. jag vill inte hem. jag vill inte vara här. det finns ett ställe jag vill vara på just nu och det är omöjligt för mig att ta mig dit. helt jävla omöjligt. körkort nu tack. tack. tack. fan. saknar plinget av billie och joe. dom lysser upp min dag iaf. jag saknar ishockey vm då jag kunde försvinna från verkligheten ett tag. jag saknar halv ett på nyårsafton. jag saknar 9 maj-9 september. det saknar jag mest. jag saknar allt som var då. sommaren. sena nätter. fina kvällar och bra pratstunder. jag saknar allt som fick mej att må bra som nu får mej att må jaha. jag saknar plinget. plingpliiiing. jag saknar allt. björket. midsommar. fest. grillkvällar. cykelturer på grinchen 2. jag saknar min moped som den va då. jag saknar stadion den 22 juni. jag saknar bussresan hem när fick dampet. felsms. jag saknar känslan när 30 000 pers står och sjunger min favoritlåt och jag står mitt i smeten. jag saknar felsms. som blev rätt. jag saknar pirr i magen, tankar i huvudet. jag saknar paniken i glassen. jag saknar bilturerna med lizzan. jag saknar fotbollsträningen med 6 pers. jag saknar elin i mitt fotbollslag. jag saknar allt som hände 2011 trots att jag ibland ville döda det året. jag saknar min bränna. jag saknar mitt go. jag saknar mitt drive. ja, just nu saknar jag mig själv. allt som gjorde mig till den jag var 2011. iallafall den jag var under sommaren. vart är hon? jag saknar henne. hon fattas mig.

skalet av henne ligger här. i en soffa och kan inte gå och lägga sig för att det gör för ont att blunda. det är då alla tankar kommer. då allt jävelskap kryper på. sömnproblem har jag. och imorgon ska jag på möte om min framtid. det känns bra. inte alls. men det är sånt man får ta. 

jag saknar dej ♥

Åsikter
Postat av: OLIVIA

22juni, fin dag det! <3

2012-01-16 @ 20:06:22

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0