meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

awsume. not. fortfarande feber och ont och så vidare. imon tänker jag gå till skolan vare sig min kropp vill eller inte. och träna ska jag också göra. så sug på den du äckliga feber och hals sjukdom. satan vad jag hatar allt som har med sjukdomar att göra. ska snart ta bussen till färjestaden för att hämta ut mitt paket på Q8. typ en jääääättefin tröja med michael jackson. sen vidare hem för att fortsätta sova i min fina säng och gosa lite med en söt liten joe och en knäpp liten billie. ♥ jag tycker i alla fall att det inte är kul att vara sjuk, sinnessjukt tråkigt. fan. fan. fan. fan. fan. fan. fan. fan.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0