vilka jävla hamsterkinder du har

beskriv min dag med ett ord: SKALLEVÄRK.
beskriv min dag med flera ord: gick och la mig vid sju. innan dess satt jag oh skällde på små kronorna, jag hoppade i soffan åt småkronorna och jag grät för småkronorna. det är inte så himla bra att kolla på ishockey när man e så övertrött som jag va just då. för grät det gjorde jag. floder. efter första sverigemålet kom en tår. efter andra en till. när det tredje kom med 40 sekunder kvar av matchen så lipade jag på riktigt. sen i förlängningen när fjärde målet kom visste jag inte vart jag skulle ta vägen. på riktigt. när dom sen granskade målet satt jag bokstavligt talat och skakade. SKAKADE. sen blåste domarn mål och jag storgrät. fan. tänk sen semifinalen alltså. inte bra.

tillbaka till min dag. ville bara beskriva min natt eller morgon kanske.
jag gick oh la mej vid sju. klockan ringde elva. trodde jag drömde och bad någon i min "dröm" att dra åt helvete och stänga av klockfan. upptäckte att det var min. tryckte snooze. den ringde igen. tryckte på snooze. kollade på klockan och oj fan kvart över elva och jag skulle jobba snart. jobbade. fem timmar. mycket bakismat såldes idag. fröman kom inte ihåg att han hade tappat mig. hm illa. han var trött. somnade nästan över bordet. jag fick skallevärk sista timmen. jag och chefen delade på en pompom pizza. namnet kom chefen på.

hem till mamma. däcka i soffan. vakna av att äckel hunden tycker att mitt ansikte var en bra plats att placera röven på. tack ditt fan. drack apelsinmer. kollade skilda världar på box. sa till mamma att nu e faktiskt klockan halv tio och jag måste te pappa. såååå nu e jag hos pappa. i min nybäddade säng. gosar med två små söta katter. som troligtvis kommer väcka mej imon för att dom vill gå ut. jahaja.

och imon ska jag jobba igen. är nog lite smått förälskad i mitt jobb. min mobil är död och jag orkar inte ladda den. mitt hjärta brast idag då aftonbladet skrev att f.forsberg har flickvän. men kom på sen att, fan han har ju inte träffat mig än så han har bara henne så länge. njöt lite av den fina bilden på han. och jaa, just det, har börjat planera min 18-års fest. snart e de dags ju.
KÖSS I ROMPEN SA LILLE STOMPEN

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0