FEM !? :'(

fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfu♥ckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck

mitt liv tar slut om fem veckor. fem avsnitt. fem timmar. satan!satan!satan!

älskade nathan, haley, lucas, peyton, brooke, skills, mouth, karen, keith, Q, chase, lily, jamie, julien, clay, quinn, lydia, sam, dan och alla andra som någonsin har satt sin fot i tree hill, ni har förgyllt mitt liv. ni har gjort det till en glädje, en längtan efter varje nytt avsnitt. tårar har runnit. skratt har bubblat. glädje har väckts när lille jamie kom till liv. tårar rann när keith dog. när q dog. när peyton nästan dog. när lucas och peyton flyttade. nu när nathan är borta och försvunnen. när clay och quinn blev skjutna. när peyton blev skjuten. när lucas nästan gifte sig med lindsey. när jamie blev kidnappad. när jimmy sköt sig själv. när sam lämnade brooke. när bebisen lämnade brooke. när peyton och brooke var inlåsta i en källare. allt de där och massa mer som har gjort att jag har fällt så många tårar. jag kommer att sakna det. jag kommer också sakna alla skratten. när lucas fick peyton. när nathan fick haley. när jamie och lydia kom. när sawyer föddes. när lily föddes. när dom tog studenten. när brooke blev elevpresident. när brooke fick julien och senare barn. när lucas kom tillbaka. allt sånt där som man minns och som jag skulle kunna rabbla upp hela natten, men det ska jag inte. imon ska jag hålla ett hyllningstal. skulle hållt det om one tree hill. nu kommer en tår i mitt öga då jag tänker på oth. mitt fina tree hill. jag kommer att sakna det. oehört mycket kommer jag att sakna det. enormt. :'(

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0