blue jacket man

det har varit en helt totally awsome helg. kunde inte blivit mycket bättre. och det var lördag kvällen som gjorde hela helgen. såååååååå nedrans bra kväll. björn rosenström men två bra vänner och kvällen kunde inte ha blivit bättre. björn, bra vänner och ett helt kanon slut på en bra kväll. okej, ni har nog fattat att det var en bra kväll. en bild kommer här.
blev visst två. men ja sååååååhär kul hade vi! 
 
iallefall. inte lika blek som på bilden eftersom att igår kunde man sitta ute och få lite färg. inte helt fel. och om 22 dagar får man lite riktig sol på sig. sååå bra. 
 
en liten parantes. magnus uggla med 1:a gången spelas på repeat hos mig just nu. varför undrar ni, därför med ett lite mystiskt leende säger jag.
 
en liten länk till låten kommer här!
 
p.s. klicka på bilderna om ni vill höra två grymma låtar av björn. 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0