hyper och megapigg

sliten? jodå.
trött? inte ett dugg. 
svårt att koncentrera mig? absolut.
borde jag druckit tre koppar kaffe efter klockan tio? verkligen inte.
 
haha känner att det här kommer bli ett sånt där inlägg som kommer platsa i kategorin nattbloggning eller kanske barnsligt.. jodöööööh. har läst ut engelska boken som jag har prov på imon. vad den egentligen handlade om är oklart så mitt huvud var på något annat ställe. men jag har iallafall läst den. om mina fingrar flyger över tangentbordet? jotack. för jag drack tre koppar kaffe för att orka läsa ur boken. eller rättare sagt. en kaffe latte från jobbet. god var den, och sen kokade jag kaffe hemma. jag kokade kaffe till mig själv. så fel som det bara kan bli.. men det börjar bli gott med kaffe nu.. sååå att jaa. jag dricker kaffe nu. och nu är jag inte lika deppig längre över fotbollen igår då även äckel real förlorade ikväll.. sååå ja.. aså den här dagen. sååååå bra dag... förutom historian, blev sur. hon sa att vi skulle jobba med vårt arbete så hade inga saker med mig men då skulle vi plötsligt jobba med boken.. fu. 
 
och hittar ni några snygga och enormt ogenomskådbara spegelsolglasögon så får ni hojta till. letat ända sen jag tappade bort mina i oskarshamn .. såååå ledsen. och jag hittar inga som är lika bra som dom. men måste hitta innan jag åker till turkland med naths!! 
 
hängt på jobbet idag också.. alltid kul med mina arbetskamrater och idag var det ganska mycket att göraaaaa. eller aa på kvällen iaf.. såååå kul.. och vid halv nio trodde jag att E lurade mig men det var inget lurande där inte..  men värmen på grillen höjdes något enormt just dåååå hahahahahaha. okej. sååååå att ja, imon ska jag inte jobba.. skola imon... palla. men engelskan är iallafall slut (förutom alla uppgifter som ska in.. hehe)
 
och nu dååå. är så pigg så att jag ska nog skriva lite historia uppsatser.. jodå.. sååååååå pigg ärjag.... 
 
asåååå förlåt.. och godnatt. 
 
jag är hungrig btw.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0