lite små deppigt

alltså, sitter och blir lite nostalgisk och deppig här med mitt kaffe. när man vet att nästa år är jag inte hemma så vet man att alla "högtider" och årliga fester är sista gången man är på. kom på mig själv att tänka imorse att ja, men nästa valborg då kan vi göra det. nästa Valborg för mig blir 2015 . (om jag kommer hem igen).

de viktigaste händelserna jag kommer missa under mitt år over there:
Olles ett årsdag
Almas tre årsdag
Min 20 årsdag
Toves 18 årsdag
Emelie, nathas, mattes och kickens 20 årsdag
SSG galan
RM galan
Innebandy serieavslutningen
Hela fotbollssäsongen 2014
10 årsdagen sen Lasse försvann från oss
Midsommar
Valborg
Julafton
Nyår (som jag dock redan har bestämt mig för att fira på Times square)

Antagligen 100 saker till som jag inte kommer på just nu. men lite smådeppig blir man faktiskt ..


Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0