my big love

hej
tänkte här och nu presentera mina finaste älsklingar. 
 
dom första som köptes var faktiskt dom här. vinterskor som funkar i alla lägen. slitna börjar dom bli och förhoppningsvis slipper jag ha dom en vinter till. men ni har varit bra.
åh vad vi har haft kul ihop. slitna som få är dom men sååååå sköna. första "sommar"conversen jag köpte och dom kommer hänga med ett tag till. slitenheten gör er perfekta.
dom som användes flitigt sommaren 2012, vad ni fick vara med om. nu börjar ni bli lite smutsiga men ni är väldigt fina ändå.
och dom här användes ännu mer än dom vita. några björket och ett antal fester har ni fått utså och det syns. men svarta, ni passar jämt.
ser ni vad slitna alla e? jag förstår inte hur man kan slita ut så många par. men ett flitigt användande gör detta.
er hittade jag på en rea där det stog att ni var fel. har än idag inte hittat felet men ni är sååå bra ändå
åh nu då till ett av dom nyaste i samlingen. drömmen blev sann när mamma gav dom här till mig i födelsedagspresent. vi har bara hunnit bekanta oss än så länge men jag är säker på att vi kommer ha mycket skoj och många minnen efter denna sommaren.
och nu till de allra nyaste. igår kom dom. två par skor som åkt ända från england för att senare hamna hos mig. invigde er idag och ja, ni är som alla mina andra. helt underbara. älskar färgen och ni var helt klart värda dom 350 kronorna jag gav för er
den 2:a juni kommer jag att inviga er. mamma har inte riktigt gått med på det än. men synd för henne, för ni och jag ska dansa hela natten lång på strand. ni kommer få stå och vänta ett tag till men ni är perfekta. ni är också mina första låga som jag införskaffade och ni är väldigt sköna (har ju testat er) 
här har vi hela familjen. det ser nästan ut som om det är fest hemma hos mig. och mamma försöker förvara er i garderoben. men det kan hon ju glömma. man förvarar inte sina älsklingar i en garderob och ni är ju så fina att ni ska visas upp ♥

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0