it is not important to win. haha just kidding

igår var en jätte-super-mega-duper bra dag. den 16:de alltså. den började tidigt med match mot kalmar ibk. var nervöst där ett tag men vi rede ut det och vann. spelade back igen och det går framåt för varje match som går. efter matchen var det dags för lite bowling med lizette och matilda. började inte så bra för mig men även där gick det bättre ju längre vi spelade. 8 strikes gjorde jag sammanlagt och endel sparear. plockade hem vinsten med nästan 400 poäng totalt. lite bilder på skärmen på mina fina poäng. 

vi hade kul där i bowling hallen. jag trillade av en stol och störde lizettes spel. tanten vid banan bredvid fick oss att skratta så mycket att omgången efter det var inte så lyckad.. kanonkul var det att hänga med my twins och att vinna gjorde ju inte dagen sämre. 
 
vi drog hem till vår sida och gjorde en snabbvisit hemma hos min bror för att gosa med det lilla nyförvärvet. så söööt och gosig är lille olle ♥
lite häng hos tha twins och sen körde jag och tilda tillbaka till västra sidan. jag drog hem och vi firade lillebror som fyllde tonåring. gosade lite mer bebis och lite med alma med. hon är för söt. dagen var bra. tack!

bilden är från nyår något år :)

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0