lyckorus

de senaste dagarna:
 
  • har spenderat åtskilliga timmar framför en dator i ett litet rum i ett litet hus i en liten stad och redigerat projektarbetet.
  • fått panik över samma projektarbete.
  • blivit sur för att jenny-eleverna skulle ha datorn så att jag inte hann klart den här veckan! FU!
  • tränat.
  • ätit grädde 
  • snapchattat med lollo
  • lyssnat på massa bra musik
  • planerat och fyllt i ansökningar inför nästa år
  • jobbat lite
  • väntat på bebis. (väntar fortfarande)
  • tittat på zlatan mot messi
  • ätit massa ägg (mamma säger att jag äter för mycket ägg)
  • fått lyckorus
  • bestämt besök hos farfar
  • vunnit ett derby
  • gjort min första poäng för i år i min andra match
  • kollat på biljetter till JVM i malmö
  • borstat håret :O
  • gjort denna listan

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0