2012 blev 2013

det är nu 2013. kvällen då 2012 tog slut spenderade jag hemma hos millan och manda. det blev en lugn kväll med massa gott att äta. en promenad vid skiftet med massa raketer runt om oss. så det blev en bra början på 2013. maten var som sagt kanon god. så lite bilder får ni här.
 

till förrätt hade vi en underbart god toastskagen. gjord från grunden. förutom brödet då. det var nog den godaste toastskagen jag någonsin ätit.

varmrätten då, planka med fläskfilé, sparris och black and white. alltså bea och rödvinssås. så sjukt nedrans gott. har aldrig ätit planka innan men va nog bland de godaste jag ätit. och då var det hemlagad planka.
som avslutning på vår trerätters, (som kom en bra stund efter varmrätten) så blev det mjölkchokladmousse med hackade hasselnötter och krossad mintchoklad i. som topping rev vi mintchoklad, mjölkchoklad och krossade nötter. och så klart jordgubbar. allt var så himla gott så man blev lite seg av att.

VILL TACKA ALLA SOM GJORDE 2012 TILL ETT AV DE BÄSTA ÅREN NÅGONSIN! ETT STORT HJÄRTA TILL ER!! ♥♥
 

Åsikter
Postat av: emelie

nu blev jag hungrig...

2013-01-02 @ 23:56:20
URL: http://emelienordquist.blogg.se

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0