I will reach it

den 2 juni är det bal. 12 dagar senare tar jag studenten. två veckor innan balen ska jag utomlands. 


innan dess har jag ett mål. en dröm. den kommer inte nås av att jag sitter och glor på tv, eller sitter och bloggar. nej det kommer krävas hårt arbete och uppoffringar. det vet jag. och jag har redan börjat. vad mitt mål är? 

  • att kunna gå i bikini i turkey utan att skämmas
  • att ha en balklänning på mig utan att ha ångest över mina ben eller min mage. 
  • att på studenten ha en vit klänning som alla andra tjejer och inte tänka på att alla tycker att jag är för stor. 
  • att kunna må bra med mig själv
  • att kunna ha ett par jeans shorts som inte går ner till knäna.
  • att kunna komma i mina favorit jeans igen. 
  • att kunna ha ett tajt linne utan att tänka på magen. 
detta är en endel av målen. inget av de kan jag göra nu. jag är inte nöjd nog med mig själv. mycket sitter säkert innanför pannbenet, men ändras utsidan kanske insidan också fixar till sig. 
 
bilden kommer från weheartit.com



Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0