kan inte sova

så ligger här och planerar min vår. hur den ser ut? den är fylld av jobb, träning och lite mer jobb. inte så mycket skola då mitt schema är så chill så man kan dö.

lite som är planerat:
nästa helg en tripp till göteborg med vännerna för att filma materialet till mitt projektarbete.
1 februari hade jag tänkt bli faster samtidigt som jag ska på the hives med olivia
tänkte fylla 19 där i februari också
veckan 9-12 blir det praktik. på tal om det måste jag fixa praktikplats innan fredag, hehe.
31 mars - 2 april blir det förhoppningsvis träningsläger med bästa rm.
sen den 8 april ska projektarbetet in och dåååå är de typ klart med skolan enligt min mening.
4 maj drar jag och olivia åter igen på en konsert. Bruce Springsteen på friends arena. SOOOO AWSOME!
mellan 4 maj och 2 juni ska jag och naths ta en sista minuten i en vecka. måste ju ha lite färg till nästa punkt.
2 juni ska jag på bal. ångest redan över det.
12 juni tar väldens bästa Kick studenten.
13 juni tar min konsertbuddie studenten.
14 juni. dagen jag väntat på i 13 år. när jag äntligen får springa ut ur skolan för sista gången någonsin. Japp, Jag, Nathalie, Matilda och Emelie tar fucking studenten.

blev typ allt som är planerat. sen under tiden ska jag då träna och blir fit för balen och studenten. jag ska jobba som ett djur för att tjäna sjukt mycket pengar. hehe. och jag ska spela massa fotboll!

skulle bli ett kort inlägg. men icke sa nicke och nu e de dags för att försöka sova.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0