someday we'll meet

där borta ligger det. 9075 kilometer bort ligger det. cirka 15 timmar på ett flygplan. ett plan byte. inte så långt borta men ändå en evighet och en antal arbetstimmar. i mina drömmar befinner jag mig redan där. i mina tankar sitter jag i en solstol vid min pool med en drink i handen. jag lever livet i min drömstad. jag har mitt drömjobb och jag har det så jävla bra. i mitt huvud är jag redan där. i verkligheten är det ett tag till jag kan komma dit. 

först ska studenten tas. sen ska jag jobba ihop lite (massa) pengar. efter det ska jag jobba som au pair i ett år. (förhoppningvis får jag göra min au pair tid i närheten av min drömstad). vad som händer efter det året är oklart i verkligeheten men i mina drömmar vet jag exakt vad som sker. vad som sker undrar ni? det säger jag inte för det är min dröm och avslöjar man drömmar går de inte i upplevelse.

LA. Los Angeles. Staden alla drömmer om som ska bli min verklighet.

Snart kommer jag till dej älskade stad. 

bilder från weheartit.com
 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0