GLAD - BITTER - BITTER - GLAD

hej..
humör svängningar här borta.. typ rädd för mig själv.. skojar inte.
uppåt soooom fan påväg till jobbet och dem fem första timmarna, dom sista två ville jag inte ens prata med kunderna. meeeega uppåt i bilen påväg mot sansiro. glad hela uppvärmningen och precis innan vi skulle gå ut blev jag bitter . och det försvann tre minuter senare när vi kom till mittpunkten. sen asssssglad när vi vann med 2-0. satte mig i bilen. blev såååååå jävla bitter så det finns inte. lyssnade på bittermusik och bittrade hela vägen hem. fortfarande bitter kan jag ju säga. BITTER! hatar allt och alla just nu. (förutom dom jag tycker om). haha. okej, det är en enda jag är bitter på men hen får mig fan att bli så jäääääävla bitter. och sååååå e jag arg på mig själv. bitterbitterbitterbitter....

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0