den 24 kan ju ta sig någonstans

taggad som fan. det var äntligen match. jag ville vinna. några koppar kaffe och en celsius sen var jag på topp. energin var hög och jag sprang runt som en galning och körde mina fula knep. 3-3 inför sista perioden. med sju minuter kvar gör dom 4-3. helvete. vi pressar på och med en minut kvar går jag inte på planen igen. får bollen. börjar springa och sen smäller det. kan inte förklara vad som hände för det vet jag inte. allt jag vet är att jag kände en sådan enorm smärta i höger knä och framför mig rullade hela våren bort. träningsläger, hård träning på gymmet, löpturer på morgonen, flytten till usa. allt bara försvann i ett nafs. några timmar senare på akuten med liz hoppar man därifrån på kryckor. inte det enklaste kan jag säga. helvete. domen? förhoppningsvis bara ett uttänjt ledband, i värsta fall korsbandet. fy helvete. 
 
 
 
 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0